Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії засобами сервісів Google
Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії засобами сервісів Google
Діденко Руслана Михайлівна,
вчитель історії, «спеціаліст вищої категорії»,
«вчитель-методист»
ЗЗОШ № 3 |
Олександрівський район
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та в позаурочний час
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії та в позаурочний час
Величко Ольга Євгеніївна,
«спеціаліст вищої категорії»,
«старший учитель»
ЗЗШ № 4 |
Шевченківський район |
Використання технологій «коучингу» на уроках історії для реалізації концептуальних засад «Нової української школи»
Кавецька Анжела Семенівна,
вчитель історії та правознавства,
«спеціаліст вищої категорії», «старший учитель»
ЗНВК № 64 |
Шевченківський район
|
Розвиток критичного мислення на уроках історії
Розвиток критичного мислення на уроках історії
Карпенко Марія Сергіївна,
вчитель історії та правознавства ЗБЛ №99,
спеціаліст
ЗБЛ №99 |
Хортицький район
|
«Навчання історії в полікультурній багатомовній аудиторії»
«Навчання історії в полікультурній багатомовній аудиторії»
Діордієва Наталя Василівна,
вчитель історії ЗБЛ №99, учитель вищої категорії, «учитель-методист»
Медянік Лариса Миколаївна,
вчитель історії ЗБЛ №99, учитель вищої категорії, «учитель-методист»
ЗБЛ №99 |
Хортицький район
|
ІКТ на уроках історії: аспекти викладання і проблематика сприйняття
ІКТ на уроках історії: аспекти викладання і проблематика сприйняття
Білик Ірина Ігорівна,
вчитель історії,
спеціаліст
ЗЛ №34 |
Шевченківський район
|
Кейс-технології як один із інструментів діяльнісного підходу до освітнього процесу в Новій українській школі
Трегубенко Тетяна Ігорівна,
вчитель вищої категорії,
вчитель-методист
ЗЗСО № 76 |
Олександрівський район
|
Розвиток критичного мислення в уроках історії
Розвиток критичного мислення в уроках історії
Волкова Вікторія Анатоліївна,
вчитель історії,
«спеціаліст I категорії»
ЗСШ №100 |
Дніпровський район
|
Патріотичне виховання шкільної молоді засобом створення освітньої історико-культурної платформи
Патріотичне виховання шкільної молоді засобом створення освітньої історико-культурної платформи
Холоденко Марина Костянтинівна,
заступник директора з НВР,
вчитель історії, «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель»
ЗСШ №89 |
Дніпровський район
|
Участь в інтелектуальних і творчих конкурсах як засіб стимулювання навчальної діяльності учнів та їхньої творчої активності при вивченні історії
Товкач Валентина Миколаївна,
вчитель історії та правознавства,
«спеціаліст I категорії»
ЗНЗ №86 |
Дніпровський район
|
Створення творчого проекту як засіб мотивації та активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення історії рідного краю
Створення творчого проекту як засіб мотивації та активізації пізнавальної діяльності учнів під час вивчення історії рідного краю
Товкач Валентина Миколаївна,
вчитель історії та правознавства,
«спеціаліст I категорії»
ЗНЗ №86 |
Дніпровський район
|
Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства як засіб формування предметних компетентностей учня
Використання інноваційних технологій на уроках історії та правознавства як засіб формування предметних компетентностей учня
Лихолай Олександра Сергіївна,
вчитель історії та правознавства,
«спеціаліст»
ЗК "Елінт" |
Дніпровський район
|
Освіта через дослідження як запорука формування компетентнісної особистості
Освіта через дослідження як запорука формування компетентнісної особистості
Почтарь Валентина Георгіївна,
вчитель історії та правознавства,
вища категорія, «Вчитель- методист»
ЗГ № 6 |
Комунарський район
|
Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії та правознавства
Розвиток критичного мислення учнів на уроках історії та правознавства
Тимчура Ірина Володимирівна,
вчитель історії та правознавства,
вища категорія
ЗОШ № 17 |
Комунарський район
|
Формування громадянської компетентності на уроках історії та правознавства для соціалізації дітей з особливими потребами
Кривова Світлана Дмитрівна,
вчитель історії та правознавства першої категорія
Ковальова Олена Дмитрівна,
вчитель історії та правознавства вищої категорії,
педагогічне звання «старший вчитель»
ЗОШ № 80 |
Комунарський район
|
Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках історії»
Кузьменко Лілія Іванівна,
вчитель історії вищої категорії
ЗОШ № 83 |
Комунарський район
|
Національна ідея як консолідуючий фактор у системі виховання молодого покоління
Національна ідея як консолідуючий фактор у системі виховання молодого покоління
Радчук Володимир Віталійович,
вчитель історії,
спеціаліст вищої категорії, «Старший учитель»
ЗОШ № 103 |
Комунарський район
|
Розвиток активної громадянської позиції учнів як запорука формування громадянського суспільства
Розвиток активної громадянської позиції учнів як запорука формування громадянського суспільства
Радчук Ірина Володимирівна,
вчитель історії, спеціаліст другої категорії
ЗОШ № 103 |
Комунарський район
|
Запровадження Інтернет-ресурсів та медіаосвітніх технологій на уроках історії в контексті модернізації системи освіти
Вечерка Наталія Іванівна,
учитель історії та суспільствознавчих дисциплін,
спеціаліст вищої категорії, старший учитель
ЗЗШ № 75 |
Заводський район
|
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії методами проблемного навчання з використанням ІКТ
Скворцова Ганна Борисівна,
вчитель історії, спеціаліст «вищої категорії», «вчитель-методист»,
керівник кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін,
керівник РМЦ вчителів суспільно-гуманітарного дисциплін Заводського району
ЗГ 47 |
Заводський район
|
Нова українська школа: Розвиток соціальної та громадянської компетентності учнів на уроках історії засобами впровадження технології критичного мислення з використанням методики лабораторно-практичних робіт (практичний посібник)»
Бачуріна Ліана Вікторівна,
вчитель історії, «спеціаліст вищої категорії»;
Розсоловська Ірина Володимирівна,
вчитель історії, «спеціаліст вищої категорії»;
Серкіз Ярославна Ігорівна,
вчитель історії, «спеціаліст ІІ категорії»;
Гімназія 27 |
Вознесенівський район
|
Підготовка до практичних занять з історії в старших класах як засіб розвитку самоосвітньої компетентності вчителя та учнів
Дашко Марина Володимирівна,
вчитель історії та правознавства,
вища категорія, вчитель-методист
Гімназія 25 |
Вознесенівський район
|
Уроки узагальнення вивченого, контролю і корекції навчальних досягнень учнів з історії у 8, 9 класах за новою програмою
Ігоніна Надія Геннадіївна,
вчитель історії та правознавства,
спеціаліст першої категорії
ЗНЗ№ 37 |
Вознесенівський район
|
Функціонально-системний підхід на уроках історії
Функціонально-системний підхід на уроках історії
Петриковська Тетяна Павлівна,
учитель історії,
спеціаліст І категорії
Ейдос |
Вознесенівський район
|